Posts Tagged kampania

Jak to jest ze skutecznością mailingu? – przykład

paź 22nd, 2008 Posted in Email Marketing, Przykłady (case-studies) | 6 komentarzy »

Pewnie znajdzie się niejeden partner co jeszcze nigdy nie wysyłał mailingu. Jeśli należysz do nich zastanawiasz się pewnie czy warto się zainteresować własną listą mailingową, autoreponderem czy czymś takim (np. FUMP lub ImpleBot). Czy warto swój czas poświęcić na zbieranie maili, pisanie wiadomości itd? Mam dziś coś dla Ciebie.

Postanowiłem od czasu do czasu opisywać moja działanie też w tym względzie. Poniżej ostatnio wysłany mailing na Gazetkę Kreatywną, promujący akcję promocyjną Złotych Myśli Jesienne Porządki (w ramach ZPP). Zwykle z mailingów miałem na GK miałem zysk między 100 a 500 zł, tym razem też mieści się w tej granicy, choć nie wiem dokładnie ile wyszło. Read the rest of this entry »