Usiadłem dziś sie przyjrzeć nowym programom partnerskim, znaczy się tym w których jeszcze nie brałem udziału… Ale się tego porobiło. Gdzie nie zajrzę tam kolejny Program partnerski.
Przykładowo z listy programów partnerskich wypisanej w tym raporcie, o kilku usłyszałem po raz pierwszy.
W każdym razie, gdzie nie spojrzę tam kolejny program partnerski, dziś choćby zajrzałem do Damiana, a tam informacja o kolejnym PP 🙂 Aż by się trzeba rejestrować, znowu kokosy pewnie zarobię 😉
Przypomniały mi się moje pierwsze rejestracje w programach partnerskich. Siedziałem i szukałem nowych możliwości na zarabianie w internecie, czyli nowych programów partnerskich 🙂 Czytałem, czego to tam nie zarobię… i po pewnym czasie szedłem spać, bo się późno robiło.
Tyle z tego czytania wynikało…
Na tym się zwykle kończyło 😉
Nie wątpię, że mógłbym już być milionerem na dzień dzisiejszy, gdybym to wszystko co tam wyczytałem zarobił, gdyby te wszystkie wyliczenia co mi pokazywali działały od samego ich przeczytania 🙂
Dziś mam taką małą zasadę, do której od jakiegoś czasu sie stosuje:
Jeśli już poświęcę kilka minut na rejestracje i przeczytanie informacji o jakimś Programie partnerskim, poświęcam też co najmniej drugie tyle czasu, na zrobienie czegoś pod ten PP, choćby wstawienie gdzieś głupiego linka.
PS: Zanim zadasz sobie pytanie na co Ci ta oczywista porada? – zadaj sobie pytanie ile czasu poświęciłeś na zapoznawanie z różnymi programami partnerskimi w których kompletnie nic jeszcze nie zrobiłeś.
Ale czy jest sens rejestrowania sie w dziesiatkach PP, dzialanie cos w tym kierunku, rozdrabnianie sie, czekanie az mozolnie w kazdym z nich nazbiera sie suma progu wyplaty? Nie lepiej skupic sie na kilku i robic to dobrze?
Ach… marzy mi sie platforma w stylu Propartnera, ktora skupialaby wszystkie PP na swiecie 🙂 Wtedy prog wyplaty bylby latwy do osiagniecia, a i zarzadzanie tym wszystkim jednolite… To takie zyczenie na Nowy Rok, choc niemozliwe do spelnienia niestety…
Zgodzę się, nie warto się rozdrabniać, skupić się na kilku programach i działać na tym polu jako lider
Myślę, że wszystko zależy od tematyki, popularności witryny itd.
Czasami może być lepiej polecać kilka programów partnerskich, ze względu na większy wybór.
Do jednotematycznej strony lub bloga można podpiąć kilka tematycznych PP. 😉
Tylko trzeba tez zastanowić się czy się kogoś nie wsadza na minę