Ostatnio moda na kursy… Adrian pokazał ile można na tym zarobić, Krzywy organizuje szkolenie, Paweł zas dzieli sie swoją cenną wiedzą jak to robić całkowicie przez internet.

Wizja sprzedawania produktu, który tworzysz raz, którym pomagasz ludziom, który można sprzedawać dłużej niż przez jeden dzień. Ba mało tego na podstawie którego można tworzyć kolejne produkty, a przy jego pomocy budować swoją markę.. mniam 🙂

Część z tych Twórców produktów zapewne bedzie udostępniac je w jakimś programie partnerskim (np. tak jak to robi Krzywy w Propartnerze), dlatego też daje prostą radę, jak skutecznie znaleźć partnerów do promocji Twojego kursu.

A brzmi, a raczej wyglada ona tak:

Temat: Propozycja współpracy – partnerom daję dostęp gratis
Witaj,
Jestem autorem kursu xxx, kurs jest o tym i o tym. Jesli jesteś zainteresowany współpracą w ramach której mógłbyś zarobić xxx. Daj znać podeslę Ci najpierw kursu, byś mógł sie zapoznać z tym co stworzyłem i jest do promocji.

Wyślij to tylko do osób, o których wiesz że w danym temacie się specjalizują 🙂 Zbudujesz tym samym od razu relację z partnerem, który poczuje się doceniony. Rzecz jasna nie możesz wymagać, by ktoś po czymś takim na 100% zaczął promować Twój kurs, ale możesz czuć się zobowiązany informować o dacie startu kursu, czy też o innych wydarzeniach związanych z Twoim kursem. W końcu to partner poprosił Cię o dostęp do kursu 🙂

Innym sposobem zmotywowania partnerów do promocji Twojego kursu, jest konspiracja 🙂 Wybierz kilka osób, z którymi wiesz że można zacząć współpracę i rozpocznij jakieś plany kampani promocyjnej informując tylko ich. Jak organizowałem tą akcję, nawet pokusiłem się o telefon do ludzi którzy mogliby pomóc w promocji :)` Działa. Fajnie jest wiedzieć o czymś większym co sie ma wydarzyć, ba mało tego jeszcze w tym uczestniczyć...

Warto też czasem zastosować specjalną zniżkę tylko dla klientów, którzy są z polecenia partnerów. Raz jest to pewien sposób nakłonienia klientów na kupno, dwa partner może to wykorzystać w promocji, że klienci z jego polecenia mają taniej. Innymi słowy chętniej podzieli się z Tobą swoimi zasobami, skoro może jakąś dodatkową korzyść dać dla ludzi ze swoich list adresowych.