Jak skutecznie znaleźć partnerów do promocji Twojego kursu, szkolenia?

Ostatnio moda na kursy… Adrian pokazał ile można na tym zarobić, Krzywy organizuje szkolenie, Paweł zas dzieli sie swoją cenną wiedzą jak to robić całkowicie przez internet.

Wizja sprzedawania produktu, który tworzysz raz, którym pomagasz ludziom, który można sprzedawać dłużej niż przez jeden dzień. Ba mało tego na podstawie którego można tworzyć kolejne produkty, a przy jego pomocy budować swoją markę.. mniam 🙂

Część z tych Twórców produktów zapewne bedzie udostępniac je w jakimś programie partnerskim (np. tak jak to robi Krzywy w Propartnerze), dlatego też daje prostą radę, jak skutecznie znaleźć partnerów do promocji Twojego kursu.

A brzmi, a raczej wyglada ona tak:

Temat: Propozycja współpracy – partnerom daję dostęp gratis
Witaj,
Jestem autorem kursu xxx, kurs jest o tym i o tym. Jesli jesteś zainteresowany współpracą w ramach której mógłbyś zarobić xxx. Daj znać podeslę Ci najpierw kursu, byś mógł sie zapoznać z tym co stworzyłem i jest do promocji.

Wyślij to tylko do osób, o których wiesz że w danym temacie się specjalizują 🙂 Zbudujesz tym samym od razu relację z partnerem, który poczuje się doceniony. Rzecz jasna nie możesz wymagać, by ktoś po czymś takim na 100% zaczął promować Twój kurs, ale możesz czuć się zobowiązany informować o dacie startu kursu, czy też o innych wydarzeniach związanych z Twoim kursem. W końcu to partner poprosił Cię o dostęp do kursu 🙂

Innym sposobem zmotywowania partnerów do promocji Twojego kursu, jest konspiracja 🙂 Wybierz kilka osób, z którymi wiesz że można zacząć współpracę i rozpocznij jakieś plany kampani promocyjnej informując tylko ich. Jak organizowałem tą akcję, nawet pokusiłem się o telefon do ludzi którzy mogliby pomóc w promocji :)` Działa. Fajnie jest wiedzieć o czymś większym co sie ma wydarzyć, ba mało tego jeszcze w tym uczestniczyć...

Warto też czasem zastosować specjalną zniżkę tylko dla klientów, którzy są z polecenia partnerów. Raz jest to pewien sposób nakłonienia klientów na kupno, dwa partner może to wykorzystać w promocji, że klienci z jego polecenia mają taniej. Innymi słowy chętniej podzieli się z Tobą swoimi zasobami, skoro może jakąś dodatkową korzyść dać dla ludzi ze swoich list adresowych.

This entry was posted on niedziela, 5 grudnia, 2010 at 1:23 pm and is filed under Inne, Przykłady (case-studies). You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

8 komentarzy to “Jak skutecznie znaleźć partnerów do promocji Twojego kursu, szkolenia?”

  1. Arleta pisze:

    Tu na mojej stronie http://waga.openet.biz.
    też można promować kursy, budować sieć klientów i zarabiać na narzędziach proponowanych przez portal. Można też promować siebie i swoje biznesy.

  2. Co tu dużo mówić, zgadzam się w 100% z tym wpisem 🙂

  3. Jan pisze:

    Do zmajstrowania kursu zbierałem się od dawna, w końcu stało się i jest. Kurs całkiem darmo, Opowieść o zarabianiu: http://opowiesc.biznesnauta.pl/. Z promocji w sieci noga jestem, dopiero sie przyuczam. To i podpowiedzi Tomka jak znalazł.

  4. Marek pisze:

    Dobry tekst.Przyda się do pracy nad własnym systemem promowania ,rozpowszechniania e booka.
    Pozdrawiam

  5. Paweł pisze:

    Dobry patent ogólnie zawsze lepiej podzielić się zyskiem niż sprzedawać samemu. Lepiej mieć 20% z 1000 niż 100% ze 100.

  6. Waldi pisze:

    Fajny tekst. Może w końcu coś z tego będzie…
    Pozdrawiam

  7. Zofia pisze:

    Tomku,

    zorientowałam się, że Jesteś Mistrzem
    w temacie PP. Korzystam z Twojej wiedzy
    zawartej w książce “Programy Partnerskie w Praktyce”.
    Trafiłam też na Twój blog gdzie za Twoją zgodą 🙂 chcę korzystać z udostępnionych
    materiałów szkoleniowych.

    Dziękuję pięknie 🙂
    Serdecznie pozdrawiam!

    Zosia Klepuszewska

  8. Piotr pisze:

    Bardzo mądry tekst Tomku. Jak się czyta Twoje tekstu to wszystko jest takie proste. W praktyce już może troch gorzej. Ale w końcu “nie od razu Kraków zbudowano”.

Leave a Reply