Posts Tagged ctr

Ten sam mailing – dwie różne listy…

maj 14th, 2009 Posted in Email Marketing | 7 komentarzy »

Dziś mam mały dowód na to, ze lista mailingowa liście mailingowej nie równa. Posłałem ostatnio dwa praktycznie rzecz biorąc identyczne mailingi na cztery różne listy i coś takiego mi wyszło:

Mailing pierwszy:
Lista A: 10.44% CTR (kurs emailowy połączony z blogiem)
Lista B: 8.87% CTR (kurs emailowy bez bloga)

Mailing drugi:
Lista C: 14.77% CTR (newsletter połączony z blogiem – bardziej personalny niż D)
Lista D: 5.72% CTR (newsletter bez bloga – bardziej nastawiony na przekazywanie informacji, nowości – brak ustawionych maili na autoresponderze)

Pierwszy przykład jest mniej przekonujący, drugi zaś mnie rozbroił 🙂 Dowodzi tylko tego Read the rest of this entry »

Jak to jest ze skutecznością mailingu? – przykład

paź 22nd, 2008 Posted in Email Marketing, Przykłady (case-studies) | 6 komentarzy »

Pewnie znajdzie się niejeden partner co jeszcze nigdy nie wysyłał mailingu. Jeśli należysz do nich zastanawiasz się pewnie czy warto się zainteresować własną listą mailingową, autoreponderem czy czymś takim (np. FUMP lub ImpleBot). Czy warto swój czas poświęcić na zbieranie maili, pisanie wiadomości itd? Mam dziś coś dla Ciebie.

Postanowiłem od czasu do czasu opisywać moja działanie też w tym względzie. Poniżej ostatnio wysłany mailing na Gazetkę Kreatywną, promujący akcję promocyjną Złotych Myśli Jesienne Porządki (w ramach ZPP). Zwykle z mailingów miałem na GK miałem zysk między 100 a 500 zł, tym razem też mieści się w tej granicy, choć nie wiem dokładnie ile wyszło. Read the rest of this entry »