Posts Tagged kursy

Na Cebulskim też zarobić można…

maj 13th, 2008 Posted in Wybieram program dochód | 10 komentarzy »

Tak sobie usiadłem wczoraj, na chwilkę wieczorkiem na moment, by coś zarobić. Zajrzałem do maili Anety Styńskiej co tam piszą do mnie ciekawego, a tam informacje o kilku szkoleniach “Wysyp szkoleń do promowania” – wszystko fajnie, dużo szkoleń prowizje od 20 do 50%, gotowe linki z ID partnerskim, zarobię wiec na nich. Wybrałem szkolenia Kamila Cebulskiego – takie normalne mi sie zdały 🙂

Wziąłem się więc do pracy, mailing napisany już mam wysyłać – tylko pech chciał, że zajrzałem wcześniej na forum ZM i lipa. Okazuje się, że ID partnerskie ZM z proponowanego przez Anetę linku, na niewiele się zda w przypadku Read the rest of this entry »

Krzysztof pomoże zarobić w pp ZM i u siebie :)

lut 14th, 2008 Posted in Wybieram program dochód | 4 komentarze »

Zapewne jak większość w ostatnich czasach rozglądam się za różnymi programami partnerskimi, szukając czegoś godnego zainteresowania.

Tym samym znalazłem serwis do nauki angielskich słówek autorstwa Krzysztofa – slownictwo.pl. Warto tu wspomnieć, że Krzysztof dzięki niemu znalazł się całkiem wysoko w statystykach partnerów ZłotychMyśli 🙂 Read the rest of this entry »

Bezpośrednio po zapisie na mailing…

sty 29th, 2007 Posted in Techniki internetowe | one comment »

O tym jak pozyskać adresy email użytkowników na kurs, newsletter itd. możesz poczytać np. w tej serii artykułów: I, II. III. Dowiesz się z nich jakie są metody umieszczania zapisu na stronie, jak zrobić wyskakujące okienko z zapisem (floating ad), jak badać tego skuteczność itd.

Dodałbym do tego jeszcze jeden sposób – zapraszaj do zapisu na newslettery, kursy – wszędzie tam, gdzie prosisz użytkownika o zrobienie jakiejś czynności na stronie np. dodanie komentarza (sam za niedługo postaram się przerobić skrypt tego bloga, by było to możliwe), oddanie głosu w ankiecie, dodanie strony do katalogu stron itd. Przykładowo: jeśli prowadzisz stronę muzyczną, zrób katalog stron muzycznych i proś wszystkich dodających strony o podanie adresu e-mail i zgodę (nieobowiązkową) na zapis na newsletter. Rzecz jasna stosuj to tylko jeśli lista mailngowa jest skojarzona tematycznie z daną czynnością (katalog stron muzycznych nie pasuje do listy mailngowej na temat nieruchomości).

Inna metodą, którą z powodzeniem stosuje jest Read the rest of this entry »