Kurcze sobie dołek podkopujemy wymyślając coraz to nowe sposoby mailingów 😛
Przecież to już w zasadzie wszystko się robi, w temacie użycie imienia, odmiany, wymyśle hasła by wiadomość wyglądała całkiem na prywatną (mailingi z o2 w tym gurują)… To już nie tylko treści dotyczy… w polu nadawca podobnie -od Majewskiego od jakiegoś dostaje emaile z newslettera podpisane „piotr” w polu nadawcy… – by było bardziej wiarygodniej…
A wszystko to prowadzi do jednego…
Jakiś czas temu pisałem do znajomego.. odpisał dopiero po kilku dniach, bo mówi myślał, ze to email z jakiegoś newslettera. Dziś ja z kolei skasowałem email od Sebastiana…. który jak się okazało był prywatny – trzeba będzie odkopać z kosza 🙂
Dobrze że gg i tel jeszcze istnieje 🙂 Niby mam kilka skrzynek emailowych, ale przyznaję… nie panuje nad nimi wszystkie wrzucam do jednego kosza 😛
Hmm, nie mam takich problemów ;D
Ja u siebie jednak takie problemy zauważyłem 🙂 Faktycznie coś w tym jest, co raz trudniej rozpoznać normalny mail od mailingu, a co gorsza spamu.
Czy używasz jakiegoś programu pocztowego czy przegladasz pocztę przez wwww?
E-mail to rzeczywiście wyeksploatowany kanał komunikacji internetowej. Na szczęście cały czas powstają nowe (RSSy, komunikatory itp.).
Mi ostatnio spodobał się Blip.pl 🙂
Identycznie mam to samo, a potem po koszu trzeba grzebać.Chyba muszę zatrudnić jakiegoś pracownika od oddzielania tego:P
Ja tam osobiście nie mam problemów z mailami – zwykle po tytule widać czy to od znajomego, czy jakiś newsletter tudzież reklama – jeżeli nie da się rozpoznać po nadawcy, to temat zwykle zalatuje mi jakąś sztuczką marketingową 🙂 A co do spamu – spamerzy niestety ostatnio się strasznie rozpanoszyli, zmuszając mnie w końcu abym zabrał się do roboty i przeniósł swój serwis i skrzynkę email do prohost.pl, co planowałem już od dłuższego czasu. Jak się okazało to był dobry ruch – tam mogę sam konfigurować i uczyć Spamassassina. Efekty widać od razu – jakieś 10 razy mniej spamu (jakieś 5 zamiast 50) 🙂
Chociaż osobiście nie mam zbytnio problemy s e-mailem. Prawdą jest, że dzień co dzień skuteczność mailingów obniża się… i nie jest potrzebne się zbytnio dziwić, tylko niewiele e-mailowych list jest opt-in.
Tomku powinieneś otworzyć serwis albo dział z mailingami do przedruku.
Np. wstawiał byś je po 3 miesiącach od wysyłki.
🙂