Na podtytuł mojego bloga wybrałem takie oto hasło:
Czyli przygoda Tomka z programami partnerskimi.

Miało to być takie małe nawiązanie do cyklu powieści Alfreda Szklarskiego. Dziś jednak podtytuł zmieniłem na:
Czyli przygoda Tomka z programami partnerskimi – programy partnerskie.

Zrobiłem to tylko ze względu na wyszukiwarki internetowe, znaczy się na to – jakiego hasła może szukać potencjalny zainteresowany. Chcę aby moja strona była w przyszłości znajdywana pod hasłem – programy partnerskie.




Mała wielka zmiana…

Niby niewielka zmiana – praktycznie, można powiedzieć nie zauważalna. A jednak to wszystko się liczy – zobacz przykład który opisałem poście: Wykorzystać szczególiki.

Pisząc artykuły, staram się dosyć często używać, haseł związanych z ze stroną na jakiej je umieszczę. Na przykład jeżeli pisze na tym blogu, to często wspominam o tym co nazywamy: program partnerski.

I tak – jest wielką różnica, czy napiszę:

„o tym co nazywamy: program partnerski
a
„o programie partnerskim”

Sformułowania programie partnerskim – raczej nikt nie będzie szukać w wyszukiwarkach. Natomiast program partnerski jest dosyć popularnym hasłem.




Czasem posiedź dłużej na tekstem

Z tego właśnie prostego względu proponuję czasem posiedzieć kilka minut dłużej nad tekstem jaki masz zamiar umieścić w internecie, czasem opłaca się trochę pokombinować, by użyć słów we właściwej dla wyszukiwarek formie.

Warto również co ciekawsze słowa pogrubiać znacznikiem z html – B, jak i umieszczać w znacznikach nagłówków H1, H2, H3 itd. Niektóre silniki wyszukiwarek, zwracaja na nie szczególną uwagę.