Podpisz się, pomoże!

Znalazłem stronkę e-biznes-partnerski.pl, ok. zjadliwa treść, jest stronka całkiem OKI podoba mi się.

A tam…

Na stronce mam ofertę współpracy:

Możesz zarabiać na tym serwisie!
Linkuj do e-biznes-partnerski.pl lub polecaj go znajomym. Wszystkie linki prowadzące z tego serwisu do CzasNaE-Biznes będą Twoimi linkami partnerskimi.

Dobra idę w to… idea mi się podoba, sam chciałem kiedyś zrobić coś podobnego. Serwis podbiera mój ID partnera do CnebPoints i będzie promował CNEB za mnie 🙂 – niech będzie. Obu nam to wyjdzie na dobre – właściciel serwisu się napracował i zbiera w zamian pieniądze za reklamy google.



Zaraz… ale kto jest tym właścicielem?

No właśnie tu pojawił się problem – mam teraz do zrobienia:

  • sprawdzać czy serwis działa (na pierwszy rzut oka działa),
  • dowiedzieć się kto jest właścicielem i czy mogę mu zaufać.

Szukam więc… domyślam się, że znam właściciela z jakiegoś forum internetowego czy skądś indziej, po nicku, adresie email, imieniu i nazwisku pewnie poznam… (środowisko partnerów, którzy coś robią nie jest takie wielkie) ale nie ma 🙁 jest tylko bezimienny mail. Owszem mogę nań napisać- zapytać, mogę szukać na whois domeny itd. – ale po co tracić czas? – mogę zrobić coś bardziej owocnego.

Nikt się pod serwisem nie podpisał… przynajmniej ja nie znalazłem. Czy mogę ufać osobie która się nie chce przedstawić? To podobnie jakby ktoś do mnie zadzwonił z radia i sobie jaja robił.

Kiedyś bym zaufał… ale życie czasem czegoś uczy.




Dlatego czasem się warto podpisać 🙂 – a szczególnie w wypadku gdy adresujesz stronę do ludzi, którzy już skądś mogą Cię znać. Albo przynajmniej chcesz by w przyszłości Cię znali.


PS: Zapraszam na forum do dyskusji na temat budowania marki podpisem.


This entry was posted on piątek, 26 stycznia, 2007 at 7:43 pm and is filed under Przykłady (case-studies). You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply