Posts Tagged autoresponder

Generator strony przechwytującej – squuze page

lut 2nd, 2011 Posted in Techniki internetowe | 3 komentarze »

Dziś mam dla Ciebie w prezencie, po zapisie na kurs Twoja własną stronę przechwytującą, a dokładniej generator takiej strony (możesz wygenerować ile chcesz stron w 8 szablonach). Znajduje się tutaj Zasady MLM

PS: Generator jest przystosowany pod autoresponder TWR (dosłownie kilka kliknięć i masz cała gotową stronę, podając tylko ID autorespondera). Jeśli używasz innego autorespondera, to po wygenerowaniu strony przy pomocy małej modyfikacji w kodzie można podmienić formularz.

Ten to miał banalny pomysł na wykorzystanie autorespondera :)

wrz 1st, 2010 Posted in Email Marketing | one comment »

Nie chodzi o wielokrotnego ale o tego co automatycznie odpisuje 🙂 jak jesteśmy na wakacjach itd.

A pomysł jest prosty wszędzie gdzie tylko może umieszcza informacje by pisać do niego w sprawie swoich biznesów 🙂 czego zapewne nie zawsze czyta…

“Send me some information on your business oppty or services. Email me @(tu adres email) “

Ale za to zawsze z automatu przy pomocy autorespondera wysyła propozycje swojego biznesu 🙂 Proste a skuteczne 😛 Dla tych naiwnych, którzy myślą ze uda mu się coś sprzedać 🙂 – czyli mnie 😛

Nie jest tak źle z tymi produktami w TWRPS jak je opisują…

cze 28th, 2010 Posted in Marketing Sieciowy | 11 komentarzy »

Gdy któryś raz z rzędu usłyszałem, że ktoś chce mi zaoferować nielimitowany hosting za 32$/m-c, z góry kasowałem wiadomość i nic nie odpisywałem…

Normalnie siłą rzeczy jakby nie było cena z kosmosu!

A ludzie którzy to promują sami do końca czasem nie wiedzą co promują… to chyba w tym najbardziej odpychające 😛 I stąd się tak tego bałem 😛

Po tym jak Marek zaczął do mnie wydzwaniać, dogłębniej się przyjrzałem (mimo iż z góry mu mówiłem ze do TWR nie wchodzę, bo tego hostingu za 32$.m-c nikt nie kupi – dziś po kilku tygodniach widząc już kilkadziesiąt opłaconych kont widzę jak się myliłem). Okazało się, że obok tego niechlubnie osławionego hostingu o którym już nie miałem ochoty słuchać, w TWRPS jest jeszcze pokój konferencyjny i 10 kont profesjonalnego autorespondera oraz całkiem miłe możliwości zarobkowe.

Jakby nie było zrobiłem sobie małe podsumowanie:

  • Nielimitowany Hosting – jeżeli do celów biznesowych czy też resselingowych pojemność limitowana do 5GB, no ale przynajmniej transfer nielimitowany. Nie jestem chyba pierwszy i nie będę ostatni któremu zdarzyło się kiedykolwiek szukać hostingu bez limitów transferu… 🙂 No i co ważne hosting, mimo braku limitów (baz danych, transferu, pojemności itd), ma kilka sensownych ograniczeń, nie pozwalających nikomu go ‘zajechać’. Dajmy na to znajdziemy coś podobnego za 300 zł /rok.
  • Wielokrotny Autoresponder Hostowany (10 kont)– to narzędzie zapewne znasz, jeśli choć trochę interesujesz się ebiznesem. W każdym razie jest to narzędzie do zarządzania listą mailingową z możliwością ustawienia autorespondera. Przyznaję bez bicia chwilowo nie używam, bo nie miałem jeszcze czasu i mam z Marcinem inne narzędzia wykupione, ale znając mnie nie pozostawię i tego narzędzia w spokoju. Nie ma tu limitów wysyłanych maili, nie ma limitów transferu (ostatnio choćby na freebot wprowadzonych), a i funkcji ma kilka bardzo ciekawych, jak np. split test (możliwość testowania dwóch wersji maila, który jest bardziej skuteczniejszy). Nie ma u nas odpowiednika, bo np. w implebot zamiast 10 kont (1270 zł) by się bardziej opłacało wykupić imple managera za 997, a w pername za 840 zł/rok, byśmy mieli też więcej kont. No ale jakby nie było myślę ze z 700 zł trzeba by za te 10 autoresponderów liczyć.
  • Pokój konferencyjny (wideokonferencje) – to narzędzie dopiero jakby nie było odkrywam, ale możliwości zastosowania widzę naprawdę wiele. To będzie przyszłość w marketingach sieciowych, jak i w niektórych innych biznesach (jak choćby i u nas w ProPartnerze, gdzie mamy zamiar zacząć przeprowadzać w takim pokoju różne szkolenia), w których jakby nie było trzeba utrzymywać kontakt ze swoim downline by to działało – koniec prezentacji po domach, czy też na innych spotkaniach 🙂 Pokój konferencyjny jest tu jakby nie było doskonałym narzędziem do prowadzenia spotkań, szkoleń w internecie z większą ilością osób (nawet do 500!). Pokój mamy ograniczony do 3 spotkań na tydzień dla jednego konta, ale jakby nie było to wystarczająco… więcej i tak pewnie nikt by nie korzystał… Żeby zaopatrzyć się w coś podobnego trzeba by wykupować pokój na godziny lub wykupić abonament na cały miesiąc np tutaj czy tutaj. Każda z tych opcji wyszłaby drożej niż 32$/m-c lub mniej więcej tyle samo.

No a co najważniejsze, żadna z tych opcji pojedynczo nie da takich możliwości zarobkowych jak cały system TWR PS.

Klientów TWRPS, mógłbym podzielić już w tym momencie na Read the rest of this entry »

Ten sam mailing – dwie różne listy…

maj 14th, 2009 Posted in Email Marketing | 7 komentarzy »

Dziś mam mały dowód na to, ze lista mailingowa liście mailingowej nie równa. Posłałem ostatnio dwa praktycznie rzecz biorąc identyczne mailingi na cztery różne listy i coś takiego mi wyszło:

Mailing pierwszy:
Lista A: 10.44% CTR (kurs emailowy połączony z blogiem)
Lista B: 8.87% CTR (kurs emailowy bez bloga)

Mailing drugi:
Lista C: 14.77% CTR (newsletter połączony z blogiem – bardziej personalny niż D)
Lista D: 5.72% CTR (newsletter bez bloga – bardziej nastawiony na przekazywanie informacji, nowości – brak ustawionych maili na autoresponderze)

Pierwszy przykład jest mniej przekonujący, drugi zaś mnie rozbroił 🙂 Dowodzi tylko tego Read the rest of this entry »

Lista mailingowa – zanim założysz…

gru 2nd, 2008 Posted in Email Marketing | 4 komentarze »

Już kilka razy przypominałem sobie o tym dopiero po zebraniu kilkuset adresów, ale tym razem jest inaczej…

No właśnie, tym razem nie zapomniałem dodać dodatkowego pola przy zapisie na listę mailingową:

To dodatkowe pole jak widać to wojewódzctwo pobierz.. z doświadczenia wiem, że w przyszłości może się bardzo przydać. Kilka razy już zdarzyło mi się wysyłać informacje o szkoleniach, imprezach organizowanych w różnych regionach kraju. Przykładem jest tu choćby konferencja Myśleć jak Milionerzy (objęta programem partnerskim – kcbe) – gdzie jestem prawie pewien, że gdybym miał listę odpowiednio posegregowaną mógłbym znacznie podnieść skuteczność mailingów, a tym samym więcej na jej promocji zyskać. Mógłbym kilka dni przed każdą z edycji wysłać mailing przypominający do ludzi z danego regionu. Read the rest of this entry »