utworzone przez precelik | lip 24, 2007 | Przykłady (case-studies)
Załączam program Mozilla Thunderbird – odbieram pocztę. Znowu przyszło kilka maili z programu partnerskiego Złotych Myśli, w tytule rzecz jasna: Tomku, gratuluję – kolejna prowizja!. Z ciekawości patrzę co tym razem… O dziwo! Ludzie rzucili się na...
utworzone przez precelik | kwi 8, 2007 | Pisanie-copywriting, Przykłady (case-studies)
To drugie miejsce w CnebPoints natchnęło mnie do zastanowienia, co ja takiego robię w ramach tego programu partnerskiego. Zanim jednak coś napiszę, proponuję najpierw lekturę fragmentu o barierach wejścia z raportu „Budowanie grupy docelowej w internecie”,...
utworzone przez precelik | mar 11, 2007 | Przykłady (case-studies)
Tak zaglądam sobie na stronę Złotych Myśli, co tam nowego słychać. A słychać i to wiele… patrzę na top10, uwaga moja została zwrócona na książkę Chłopiec czy dziewczynka…, co ta książka robi na 10 miejscu? Nigdy się nawet nad nią nie zastanawiałem, a jest...
utworzone przez precelik | lut 19, 2007 | Inne
Jakiś czas temu popełniłem krótki emailowy kurs zarządzania czasem, a kilka miesięcy później pojawił się w ZM, e-book pt. Zarządzanie sobą samym w czasie. Dziś powiązałem oba fakty z trzecim, mianowicie tym, że prowadzę bloga, który ma Ci pomóc zarabiać na programach...
utworzone przez precelik | sty 16, 2007 | Przykłady (case-studies)
Kiedyś już o tym bodajrze Mateusz Chłodnicki na forum ZPP pisał, ale dziś sobie znowu o tym przypomniałem i postanowiłem tu napisać, gdy natrafiłem na taki oto wpis Nawet oryginalne pomysły działają krótko. Chodzi o umieszczanie darmowych fragmentów e-booków w...