utworzone przez precelik | lip 24, 2007 | Przykłady (case-studies)
Załączam program Mozilla Thunderbird – odbieram pocztę. Znowu przyszło kilka maili z programu partnerskiego Złotych Myśli, w tytule rzecz jasna: Tomku, gratuluję – kolejna prowizja!. Z ciekawości patrzę co tym razem… O dziwo! Ludzie rzucili się na...
utworzone przez precelik | kwi 12, 2007 | Przykłady (case-studies)
Dziś sobie zajrzałem na stronę Konrada, który skomentował jeden z wpisów na tym blogu… i znalazłem coś ciekawego 🙂 A było to coś takiego: chodzi tu o nakłonienie do zapisu na Newsletter CzasNaEbiznes,źródło: ebooki.tbg.net.pl Metoda dawania czegoś za zapis na...
utworzone przez precelik | lut 17, 2007 | Inne, Pisanie-copywriting
Byłem raz z pewnym towarzystwem przy piwie. I tak od słowa do słowa, najstarszy człowiek jaki tam był zaczął jakąś historię opowiadać, opatrzając mniej więcej takim wstępem: Jak będziecie w moim wieku, to pewnie zauważycie, że na ludzi nie działają takie hasła jak...