utworzone przez precelik | mar 15, 2011 | Email Marketing
Tak jak w temacie. Jeśli kiedykolwiek przed wysłaniem mailingu zastanawiałeś się, czy ludzie wypiszą się z Twojej listy to zdanie jest do Ciebie: „Lista jest po to, by się z niej wypisywali”. Masz do wyboru gromadzić listę mailingową i się chwalić (przed...
utworzone przez precelik | maj 14, 2009 | Email Marketing
Dziś mam mały dowód na to, ze lista mailingowa liście mailingowej nie równa. Posłałem ostatnio dwa praktycznie rzecz biorąc identyczne mailingi na cztery różne listy i coś takiego mi wyszło: Mailing pierwszy: Lista A: 10.44% CTR (kurs emailowy połączony z blogiem)...
utworzone przez precelik | cze 26, 2007 | Techniki internetowe
Jakiś czas temu pisałem by wykorzystać stronę pojawiającą się bezpośrednio po zapisie na mailing. Dziś zalogowałem się do konta freebot, patrzę a tam nowa funkcja 🙂 Co-rejestracja (wymiana subskrybentów). źródło: freebot.pl Też wykorzystano stronę po zapisie, lecz nie...
utworzone przez precelik | sty 17, 2007 | Przykłady (case-studies)
Jak zaczynałem działać w ZPP, wyczytałem gdzieś, że nie ma to jak mailing. Naturalną drogą było więc szukanie ofert mailingu. Znalazłem takie na Allegro, ale się ucieszyłem gdy się okazało, że mogę wysłać za 10 zł mailing do kilku tysięcy ludzi, wiedząc, że to nie...