Posts Tagged lista mailingowa

Lista mailingowa jest po to, by się z niej wypisywali

mar 15th, 2011 Posted in Email Marketing | 3 komentarze »

Tak jak w temacie. Jeśli kiedykolwiek przed wysłaniem mailingu zastanawiałeś się, czy ludzie wypiszą się z Twojej listy to zdanie jest do Ciebie: “Lista jest po to, by się z niej wypisywali”.

Masz do wyboru gromadzić listę mailingową i się chwalić (przed samym sobą) ze masz na niej x osób, a masz do wyboru zarabiać na liście mailingowej (mniejszej o tych co się z niej wypisali). Co wybierasz?

Ja wybieram to drugie 🙂 Tobie też szczerzę radzę.

Kiedyś tak się zastanawiałem co odróżnia tych co odnoszą jakieś sukcesy w ebiznesie od tych co nie odnoszą… zdolność wysyłania mailingu była jedną z głównych różnic. Jestem na wielu różnych listach mailingowych, a otrzymuje maile dosłownie z ułamka…

Trzeba mieć naprawdę trochę odwagi by wysłać mailing dzięki któremu można coś zarobić, a przy okazji stracić kilka subskrybentów 😛

Ten sam mailing – dwie różne listy…

maj 14th, 2009 Posted in Email Marketing | 7 komentarzy »

Dziś mam mały dowód na to, ze lista mailingowa liście mailingowej nie równa. Posłałem ostatnio dwa praktycznie rzecz biorąc identyczne mailingi na cztery różne listy i coś takiego mi wyszło:

Mailing pierwszy:
Lista A: 10.44% CTR (kurs emailowy połączony z blogiem)
Lista B: 8.87% CTR (kurs emailowy bez bloga)

Mailing drugi:
Lista C: 14.77% CTR (newsletter połączony z blogiem – bardziej personalny niż D)
Lista D: 5.72% CTR (newsletter bez bloga – bardziej nastawiony na przekazywanie informacji, nowości – brak ustawionych maili na autoresponderze)

Pierwszy przykład jest mniej przekonujący, drugi zaś mnie rozbroił 🙂 Dowodzi tylko tego Read the rest of this entry »

Zdobywanie subskrybentów – Co-rejestracja we Freebot :)

cze 26th, 2007 Posted in Techniki internetowe | 15 komentarzy »

Jakiś czas temu pisałem by wykorzystać stronę pojawiającą się bezpośrednio po zapisie na mailing.

Dziś zalogowałem się do konta freebot, patrzę a tam nowa funkcja 🙂 Co-rejestracja (wymiana subskrybentów).

freebot.jpg
źródło: freebot.pl

Też wykorzystano stronę po zapisie, lecz nie tą bezpośrednią, a tą pojawiającą się po zatwierdzeniu adresu email. Read the rest of this entry »

Dlaczego wróciłem do GPTR?

sty 17th, 2007 Posted in Przykłady (case-studies) | 8 komentarzy »

post scriptumJak zaczynałem działać w ZPP, wyczytałem gdzieś, że nie ma to jak mailing. Naturalną drogą było więc szukanie ofert mailingu. Znalazłem takie na Allegro, ale się ucieszyłem gdy się okazało, że mogę wysłać za 10 zł mailing do kilku tysięcy ludzi, wiedząc, że to nie jest SPAM, nie była to jakaś cudowna lista mailingowa, ale jasno było powiedziane co jest grane, dostają pieniądze za przeczytanie mojego maila – no po prostu wymarzona sytuacja (dodatkowo użytkownik miał wiele pozytywów). Read the rest of this entry »