Posts Tagged promocja

Jak skutecznie znaleźć partnerów do promocji Twojego kursu, szkolenia?

grudzień 5th, 2010 Posted in Inne, Przykłady (case-studies) | 8 komentarzy »

Ostatnio moda na kursy… Adrian pokazał ile można na tym zarobić, Krzywy organizuje szkolenie, Paweł zas dzieli sie swoją cenną wiedzą jak to robić całkowicie przez internet.

Wizja sprzedawania produktu, który tworzysz raz, którym pomagasz ludziom, który można sprzedawać dłużej niż przez jeden dzień. Ba mało tego na podstawie którego można tworzyć kolejne produkty, a przy jego pomocy budować swoją markę.. mniam 🙂

Część z tych Twórców produktów zapewne bedzie udostępniac je w jakimś programie partnerskim (np. tak jak to robi Krzywy w Propartnerze), dlatego też daje prostą radę, jak skutecznie znaleźć partnerów do promocji Twojego kursu.

A brzmi, a raczej wyglada ona tak:

Temat: Propozycja współpracy – partnerom daję dostęp gratis
Witaj,
Jestem autorem kursu xxx, kurs jest o tym i o tym. Jesli jesteś zainteresowany współpracą w ramach której mógłbyś zarobić xxx. Daj znać podeslę Ci najpierw kursu, byś mógł sie zapoznać z tym co stworzyłem i jest do promocji.

Wyślij to tylko do osób, o których wiesz że w danym temacie się specjalizują 🙂 Zbudujesz tym samym od razu relację z partnerem, który poczuje się doceniony. Rzecz jasna nie możesz wymagać, by ktoś po czymś takim na 100% zaczął promować Twój kurs, ale możesz czuć się zobowiązany informować o dacie startu kursu, czy też o innych wydarzeniach związanych z Twoim kursem. W końcu to partner poprosił Cię o dostęp do kursu 🙂

Innym sposobem zmotywowania partnerów do promocji Twojego kursu, jest konspiracja 🙂 Wybierz kilka osób, z którymi wiesz że można zacząć współpracę i rozpocznij jakieś plany kampani promocyjnej informując tylko ich. Jak organizowałem tą akcję, nawet pokusiłem się o telefon do ludzi którzy mogliby pomóc w promocji :)` Działa. Fajnie jest wiedzieć o czymś większym co sie ma wydarzyć, ba mało tego jeszcze w tym uczestniczyć...

Warto też czasem zastosować specjalną zniżkę tylko dla klientów, którzy są z polecenia partnerów. Raz jest to pewien sposób nakłonienia klientów na kupno, dwa partner może to wykorzystać w promocji, że klienci z jego polecenia mają taniej. Innymi słowy chętniej podzieli się z Tobą swoimi zasobami, skoro może jakąś dodatkową korzyść dać dla ludzi ze swoich list adresowych.

Dzięki za pomoc w promocji :)

lipiec 10th, 2009 Posted in Inne, Przykłady (case-studies) | 6 komentarzy »

Dziś chciałem wszystkim podziękować zarówno za życzenia jak i za pomoc w promocji. W ramach podziękowań podam pewne dane, które myślę mogą kilku myślących o napisaniu własnego ebooka i zarabianiu na nim mogą zainteresować. Read the rest of this entry »

Jutro masz szanse zarobić na mojej książce!

lipiec 7th, 2009 Posted in Inne, Motywacja | 2 komentarze »

“Kilka lat temu jak byłem na 3 roku studiów też były wakacje. Postanowiłem je wtedy jakoś wykorzystać, zdobyć jakieś doświadczenie itd. byle było co do CV wpisać, by potem łatwiej prace znaleźć…. (ble ble ble – więcej do skopiowania z Artelisa)”

W każdym razie jak w temacie, jutro mała promocja mojej książki, tak wiec szansa na tanią lekturę i dodatkowy zarobek ze złotymi myślami! W tym trudnym w internecie czasie 😛

A co chyba najważniejsze szansa na zyskanie nowych aktywnych partnerów na niższym poziomie w tym programie partnerskim. W przypadku promocji na listach nie związanych z programami partnerskimi!

Programy partnerskie – drugi poziom – dlaczego warto się zapisać?

lipiec 17th, 2007 Posted in Motywacja, Wybieram program dochód | 3 komentarze »

Ostatnio kilka osób dowiedziało się dlaczego warto się zapisać do Programu Partnerskiego na drugi poziom

A dowiedziało się dlatego, że nie miałem co zrobić z kuponami z siódemkowej promocji 🙂 Tak więc obdarowałem kuponami na zakupy o wartości 70 zł kilku moich partnerów, dzięki którym coś zarobiłem rzecz jasna (będących na moim drugim poziomie, w różnych programach partnerskich).

Ja dzięki temu niewiele stracę (to co mnie interesowało z wydawnictwa ZłoteMyśli dawno już kupiłem…) tylko i wyłącznie zyskam 🙂 Mogę być raczej pewien, że zapisując się pod kolejny jakiś nowy program partnerski z drugim poziomem (jak się jakiś pojawi) nie zapomną się zapisać od odpowiednią osobą 🙂 Skoro tak czy inaczej nic na tym nie tracą, a mogą zyskać 🙂

Do właścicieli PP: Materiały ze stron www

lipiec 11th, 2007 Posted in Do właścicieli PP | 7 komentarzy »

Tym razem coś do właścicieli programów partnerskich, wiem, że tacy też bloga odwiedzają:

Wykorzystanie materiałów z Twojej strony www.

Obecnie banery, czy też same linki, odchodzą jakby na drugi plan… Osobiście jako aktywny partner, przyznam szczerzę, że prawie nie używam banerów reklamowych. Wiem jaka jest ich skuteczność i wiem, że szkoda czasem na to zachodu.

Bardzo użytecznym natomiast narzędziem dla partnerów, jest możliwość wykorzystania materiałów z Twojej strony www. Chodzi głównie o opisy towarów i usług, zdjęcia produktów, jakieś Twoje logo itd. W jednym z programów partnerskich zarabiam w ten sposób, że tworzę ministrony kopiując ofertę (czasem ją też trochę modyfikuję) jednego wybranego przeze mnie produktu. Następnie stworzoną stronę odrobinkę pozycjonuje i samo dalej gra, zarabiając na moje utrzymanie. Read the rest of this entry »