Postraszyć klienta!

“Temat z pozoru bardzo prosty, lecz w przypadku gdy źle się to zorganizuje, może to może przynieść spore problemy dla właściciela.”

postraszyc.jpg– Tego typu odpowiedź ostatnio otrzymałem od prawnika, rzecz jasna bez wahania zamówiłem u niego poradę prawną…

Jak się okazało, z tej porady wiele nowego się nie dowiedziałem – większość wiedziałem (być może dla kogoś kto nie miał zielonego pojęcia o sprawie byłoby to cos wartościowego, lecz nie dla mnie). A jednak pieniądze na porade wydałem… ta niedostępna tajemnica, która może oszczędzić mi jako właścicielowi problemów przekonała mnie do zakupu…

Wniosek?

Zamiast narzekać, że straciłem pieniądze na nie potrzebną poradę, wykorzystam to. Jak?

Przykładowo:

No cóż 🙂 Copywriting to nie tylko namawianie do nowego, ale czasem też ostrzeżenie, przed utratą już posiadanego.

This entry was posted on niedziela, 8 kwietnia, 2007 at 9:22 pm and is filed under Pisanie-copywriting. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

One Response to “Postraszyć klienta!”

  1. Konektor pisze:

    Właśnie wahałem się niejednokrotnie jak robić – czy ustawić link pozytywny, czy wręcz przeciwnie. Na własnej skórze sprawdzamy regułę, która może być bezcennym doświadczeniem w przktyce linków do PP.
    Sam też będę prowadził badania na ten temat i jeśli jakieś wnioski będzie można wyciagnąć, podzielę się swoją wiedzą.

Leave a Reply