Dziś znowu zajrzałem do książki „Skuteczna Reklama” Johna Caplesa… Zaglądam tam bardzo często. To jedna z tych książek do których się wraca – bo jest pomocna.

Po co zaglądam

Znajduje się w tej książce pełno przykładów tekstów reklamowych… prawie zawsze, jak mam jakiś tekst napisać, a nie mam aktualnie pomysłu, otwieram ją na losowej stronie, wybieram coś i przerabiam… – ot taki copywritnig (bardziej dosłownie copy).

Dziś kilka banerków zrobiłem nowych – przy pomocy tej książki. Zostawiłem te co miały największy CTR (liczba kliknięć/wyświetlenia) i dodałem do puli kilka nowo stworzonych, by za jakiś czas zrobić to samo. Tym to sposobem eliminacji zostawiam tylko najlepsze.




Heh… nie ma

Szukam właśnie miejsca gdzie mógłbyś czytelniku książkę znaleźć… ale nie ma 🙁 patrzę na Aragonie, patrzę w Lideri – też nie ma – wszędzie wykupione. Widać nie tylko mi ta książeczka jest do czegoś potrzebna.

W kazdym razie jak masz gdzieś możliwość (np. biblioteka) koniecznie zajrzyj do niej.