utworzone przez precelik | lis 1, 2010 | Email Marketing, Pisanie-copywriting
Analizuje po raz kolejny ksiązkę HM, czuje się jak niewierny Tomasz – czytałem już to, lecz nie do końca zawsze stosowałem – próbując pójść na łatwiznę, która to łatwizna była drogą pod górkę. Praktykując sam pisanie emaili w ten i inny sposób łatwo...
utworzone przez precelik | kwi 12, 2007 | Przykłady (case-studies)
Dziś sobie zajrzałem na stronę Konrada, który skomentował jeden z wpisów na tym blogu… i znalazłem coś ciekawego 🙂 A było to coś takiego: chodzi tu o nakłonienie do zapisu na Newsletter CzasNaEbiznes,źródło: ebooki.tbg.net.pl Metoda dawania czegoś za zapis na...
utworzone przez precelik | kwi 8, 2007 | Pisanie-copywriting
„Temat z pozoru bardzo prosty, lecz w przypadku gdy źle się to zorganizuje, może to może przynieść spore problemy dla właściciela.” – Tego typu odpowiedź ostatnio otrzymałem od prawnika, rzecz jasna bez wahania zamówiłem u niego poradę prawną…...
utworzone przez precelik | kwi 8, 2007 | Pisanie-copywriting, Przykłady (case-studies)
To drugie miejsce w CnebPoints natchnęło mnie do zastanowienia, co ja takiego robię w ramach tego programu partnerskiego. Zanim jednak coś napiszę, proponuję najpierw lekturę fragmentu o barierach wejścia z raportu „Budowanie grupy docelowej w internecie”,...
utworzone przez precelik | lut 17, 2007 | Inne, Pisanie-copywriting
Byłem raz z pewnym towarzystwem przy piwie. I tak od słowa do słowa, najstarszy człowiek jaki tam był zaczął jakąś historię opowiadać, opatrzając mniej więcej takim wstępem: Jak będziecie w moim wieku, to pewnie zauważycie, że na ludzi nie działają takie hasła jak...