Posts Tagged gazetka kreatywna

Jak to jest ze skutecznością mailingu? – przykład

paź 22nd, 2008 Posted in Email Marketing, Przykłady (case-studies) | 6 komentarzy »

Pewnie znajdzie się niejeden partner co jeszcze nigdy nie wysyłał mailingu. Jeśli należysz do nich zastanawiasz się pewnie czy warto się zainteresować własną listą mailingową, autoreponderem czy czymś takim (np. FUMP lub ImpleBot). Czy warto swój czas poświęcić na zbieranie maili, pisanie wiadomości itd? Mam dziś coś dla Ciebie.

Postanowiłem od czasu do czasu opisywać moja działanie też w tym względzie. Poniżej ostatnio wysłany mailing na Gazetkę Kreatywną, promujący akcję promocyjną Złotych Myśli Jesienne Porządki (w ramach ZPP). Zwykle z mailingów miałem na GK miałem zysk między 100 a 500 zł, tym razem też mieści się w tej granicy, choć nie wiem dokładnie ile wyszło. Read the rest of this entry »

Zdobywanie subskrybentów – Co-rejestracja we Freebot :)

cze 26th, 2007 Posted in Techniki internetowe | 15 komentarzy »

Jakiś czas temu pisałem by wykorzystać stronę pojawiającą się bezpośrednio po zapisie na mailing.

Dziś zalogowałem się do konta freebot, patrzę a tam nowa funkcja 🙂 Co-rejestracja (wymiana subskrybentów).

freebot.jpg
źródło: freebot.pl

Też wykorzystano stronę po zapisie, lecz nie tą bezpośrednią, a tą pojawiającą się po zatwierdzeniu adresu email. Read the rest of this entry »

Macham skrzydełkami – Efekt Motyla

mar 23rd, 2007 Posted in Motywacja | 7 komentarzy »

Dziś pewna osoba poprosiła mnie był podał adres strony na której zarabiam na programie partnerskim. Tak się uśmiechnąłem sam do siebie, bo sam do końca nie pamietam ile mam stronek.

A mam ich dużo 🙂 – małych, dużych przeróżnych. Same jakoś wychodzą.

Gdy wpadnę na pomysł zrobienia czegoś to robię… zamiast o tym rozmyślać. Potem powstaje taka jedna, druga, trzecia i czwarta stronka. Większością z tych stronek, rzecz jasna po zrobieniu się nie zajmuję, bo nie ma po co… same działają, najwyżej zadbam o to by znalazły się w katalogach lub ewentualnie później gdzieś do nich wrzucę link.

baner100.jpgCzasem jednak powstanie stronka, która mi i internautom się spodoba 🙂 Tak właśnie przykładowo powstała Gazetka Kreatywna, wróciłem do domu z kolejnego Festiwalu Nauki, gdzie robiłem mały trening twórczości no i pomyślałem sobie, a wrzucę to do neta, więc wrzuciłem. I jak się okazało, bardzo się ludziom spodobało (Gazetka ma obecnie ponad 3000 czytelników), tak więc nad tą stronką przysiadłem dłużej i rozwijam ją dalej.

Działaj… działaj… (znaczy się machaj skrzydełkami)

Ale wiem jedno… gdybym nadal rozmyślał o tym jaką stronkę mam zrobić, żadna Gazetka Kreatywna by nigdy nie powstała… Read the rest of this entry »

Zamiast stopki użyj PS-a

sty 17th, 2007 Posted in Pisanie-copywriting | one comment »

post scriptumLoguje się do pierwszego lepszego programu partnerskiego… a w nim pierwsza porada: Wstaw stopkę z linkiem partnerskim do emaila – a wszyscy będą happy. Jest to pierwsza najprostsza rzecz jaką możesz zrobić – dlatego doradzają to każdemu. W szczególności, gdy jeśli jeszcze nie posiadasz strony www.

No to wstawiamy stopkę

Teraz wyobraź sobie, że każdy internauta wstawi stopkę… jakby tego było mało, niektóre firmy udostępniające e-maile też ją wstawiają (jako swoja zapłatę za usługę). Klikalność w stopki, będzie coraz mniejsza, jeśli będzie ich coraz więcej (zrobi się coś podobnego jak z banerami, ich skuteczność spadnie). A to właśnie na klikalności nam zależy w stopkach jeśli chcemy coś sprzedać. Read the rest of this entry »