utworzone przez precelik | maj 4, 2008 | Pisanie-copywriting
Jest taka jedna reguła w manipulacji: Prawo limitu – raczej napewno spotkałeś się kiedyś z tekstem: “oferta ważna do…” itd, czy myślisz że rzeczywiście opłaca się komuś sprzedawać świetnie się sprzedający produkt tylko do któregoś tam dnia? No jasne że nie, bo...
utworzone przez precelik | lip 17, 2007 | Inne, Pisanie-copywriting
Wysłanie oferty w mailu od tak, jest przeważnie uznawane za spam… stąd ostatnio w komentarzu na blogu, ktoś mi takie pytanie zadał: A czy można Ci podesłać informację o nowym PP? Inni jednak nie mają problemów z obejściem tego 🙂 i wysyłają do mnie różne...
utworzone przez precelik | kwi 12, 2007 | Przykłady (case-studies)
Dziś sobie zajrzałem na stronę Konrada, który skomentował jeden z wpisów na tym blogu… i znalazłem coś ciekawego 🙂 A było to coś takiego: chodzi tu o nakłonienie do zapisu na Newsletter CzasNaEbiznes,źródło: ebooki.tbg.net.pl Metoda dawania czegoś za zapis na...
utworzone przez precelik | kwi 3, 2007 | Inne
Maila dostałem, a w tytule „Gdzie jesteś w Rankingu cnebPoints?” hmm… chwila zastanowienia i… No i tak sobie pomyślałem, no pewnie nawet w pierwszej dziesiątce się nie załapię… bo przykładowo w ZłotychMyślach znacznie więcej zarabiam 🙂 A...
utworzone przez precelik | lut 17, 2007 | Inne, Pisanie-copywriting
Byłem raz z pewnym towarzystwem przy piwie. I tak od słowa do słowa, najstarszy człowiek jaki tam był zaczął jakąś historię opowiadać, opatrzając mniej więcej takim wstępem: Jak będziecie w moim wieku, to pewnie zauważycie, że na ludzi nie działają takie hasła jak...