utworzone przez precelik | lip 17, 2007 | Inne, Pisanie-copywriting
Wysłanie oferty w mailu od tak, jest przeważnie uznawane za spam… stąd ostatnio w komentarzu na blogu, ktoś mi takie pytanie zadał: A czy można Ci podesłać informację o nowym PP? Inni jednak nie mają problemów z obejściem tego 🙂 i wysyłają do mnie różne...
utworzone przez precelik | kwi 8, 2007 | Pisanie-copywriting
„Temat z pozoru bardzo prosty, lecz w przypadku gdy źle się to zorganizuje, może to może przynieść spore problemy dla właściciela.” – Tego typu odpowiedź ostatnio otrzymałem od prawnika, rzecz jasna bez wahania zamówiłem u niego poradę prawną…...
utworzone przez precelik | kwi 8, 2007 | Pisanie-copywriting, Przykłady (case-studies)
To drugie miejsce w CnebPoints natchnęło mnie do zastanowienia, co ja takiego robię w ramach tego programu partnerskiego. Zanim jednak coś napiszę, proponuję najpierw lekturę fragmentu o barierach wejścia z raportu „Budowanie grupy docelowej w internecie”,...
utworzone przez precelik | lut 4, 2007 | Pisanie-copywriting
Dziś znowu zajrzałem do książki „Skuteczna Reklama” Johna Caplesa… Zaglądam tam bardzo często. To jedna z tych książek do których się wraca – bo jest pomocna. Po co zaglądam Znajduje się w tej książce pełno przykładów tekstów reklamowych…...