Posts Tagged ps

A może tak targetować stopkę… :)

lip 11th, 2007 Posted in Przykłady (case-studies) | 2 komentarze »

Jest taki mały działający sposób na zarabianie pieniędzy przez internet (o którym wiele osób zapomina – dlatego warto przypomnieć) na programach partnerskich, ot i on:

1. Wybieramy interesującą nas książkę
np. http://dieta-fizjologiczna.zlotemysli.pl/

2. Dostawiamy do niej link partnerski, w moim przypadku:
http://dieta-fizjologiczna.zlotemysli.pl/biznesl.php

3. Skracamy na przykład na stronie www.skocz.pl
wyszło coś takiego:
http://skocz.pl/schudlem

4. Ustawiamy stopkę w mailach:

PS: zobacz dlaczego schudłem http://skocz.pl/schudlem

5. Żyjemy tak jak dawniej żyliśmy, dyskutując od czasu do czasu mailiowo z grubaskami (tymi którzy ie wiedzą rzecz jasna co to fitness). Choć nie koniecznie na temat ichniejszych brzuszków. W przypadku pań to inaczej zadziała nie koniecznie musi być gruba, wystarczy że uważa że jest za gruba.

6. dostajemy od czasu do czasu maila a w temacie:
Tomku, gratuluję – kolejna prowizja!

Osobiście stosowałem do dziś dnia jedną standardową stopkę do wszystkich maili reklamującą jednego ebooka (czasem ją tylko zmieniałem)… całkiem miło się sprawowała. Read the rest of this entry »

Zamiast stopki użyj PS-a

sty 17th, 2007 Posted in Pisanie-copywriting | one comment »

post scriptumLoguje się do pierwszego lepszego programu partnerskiego… a w nim pierwsza porada: Wstaw stopkę z linkiem partnerskim do emaila – a wszyscy będą happy. Jest to pierwsza najprostsza rzecz jaką możesz zrobić – dlatego doradzają to każdemu. W szczególności, gdy jeśli jeszcze nie posiadasz strony www.

No to wstawiamy stopkę

Teraz wyobraź sobie, że każdy internauta wstawi stopkę… jakby tego było mało, niektóre firmy udostępniające e-maile też ją wstawiają (jako swoja zapłatę za usługę). Klikalność w stopki, będzie coraz mniejsza, jeśli będzie ich coraz więcej (zrobi się coś podobnego jak z banerami, ich skuteczność spadnie). A to właśnie na klikalności nam zależy w stopkach jeśli chcemy coś sprzedać. Read the rest of this entry »