Posts Tagged teksty

Oto i przykład z książki Howarda:

listopad 1st, 2010 Posted in Email Marketing, Pisanie-copywriting | one comment »

Analizuje po raz kolejny ksiązkę HM, czuje się jak niewierny Tomasz – czytałem już to, lecz nie do końca zawsze stosowałem – próbując pójść na łatwiznę, która to łatwizna była drogą pod górkę.

Praktykując sam pisanie emaili w ten i inny sposób łatwo zaobserwowałem co działa zwiększając sprzedaż a co nie… ciężko tylko czasem tą wiedzę usystematyzować, a co z tym idzie stosować.

Oszczędzając Ci drogi pod górkę w nauce pisania treści reklamowych, powiem że muszę się w pełni zgodzić z poniższym fragmentem ebooka. Skorzystaj więc z wiedzy Joe i mojego skromnego doświadczenia, nie testuj sam tego co już jest sprawdzone:

“Oto i przykład z książki Howarda:

“Dramat wojenny przedstawia scenę pojmania kaprala przez dwóch żołnierzy w mundurach wroga. Żołnierz próbował uciekać parę razy, ale zawsze był łapany ponownie. Okazało się, że to było dla kaprala szczęśliwe pojmanie, bo ‘wrogowie’ okazali się być żołnierzami jego armii w przebraniu. Nowa prawda jest czymś podobnym. Opieramy się jej, a potem odkrywamy, że jest naszym przyjacielem.”

To bardzo krótka historyjka od Howarda. Niektóre z jego “obrazów mózgowych” są dłuższe, mają nawet po kilka akapitów. Ale chodzi o to: są zaprojektowane, by dostarczyć Ci jakąś wiadomość, bez mówienia jej wprost.

Kiedy przeczytałem jego książkę, nagle zdałem sobie sprawę, że tak samo, jak te “obrazy mózgowe” docierały do mnie podprogowo, bez udziału mojej świadomości, tak i e-maile nakłaniające do zakupu mogłyby podobnie przekazywać swoje przesłanie.

Wiesz, o co mi chodzi?
“Hipnotyczny list” nie musi wyglądać tak, jak myślisz, że powinien
wyglądać.

To może być nic innego, jak krótka historyjka, tak skonstruowana, by
dostarczyć czytelnikowi przesłanie, które chcesz i spowodować działanie,
jakie chcesz.

Po więcej fragmentów ebooka Hipnotyczny Marketing – Joe Vitale zapraszam tutaj.

Obsmaruj na blogu i zarabiaj – zaproś się do Krytycy.pl!

listopad 14th, 2007 Posted in Inne, Sponsorowane artykuły | 7 komentarzy »

Krytycy.plJakiś czas temu powstała w Polsce platforma – krytycy.pl -dająca kolejną możliwość zarabiania w internecie. Tym razem nie na programie partnerskim, ale na zwyczajnym blogowaniu 🙂

Jak to działa?

Jeszcze sam dokładnie nie wiem 😉 Piszę ten artykuł by to sprawdzić. Zgłosiłem się więc w tym celu jednej z kampanii, w której mam napisać artykuł.

Z tego co czytam mam w nim umieścić informację o Read the rest of this entry »

Presell Page – czas na małe podsumowanie

październik 19th, 2007 Posted in Inne, Pozycjonowanie | 12 komentarzy »

Jakiś czas temu pisałem o stronach nazywanych Presell Page. Sam nawet założyłem coś na kształt tematycznej, moderowanej strony tego typu – szkolenia. Czas dziś na małe podsumowanie.

Od strony posiadającego katalog

Z założenia miał to być tematyczny i moderowany katalog – no i tak też jest. Jednakże, chyba tylko przypadek sprawia, że ktoś umieści tam wpis zgodny z tematyką.

Ostatnio dziennie pojawia się w nim od 3 do 5 nowych użytkowników (z czego może Read the rest of this entry »

Kto jeszcze kopiuje oferty? Copywriting jest be

styczeń 22nd, 2007 Posted in Pisanie-copywriting | no comment »

Przy okazji jednej z ostatnich kampani wyborczych, mieliśmy okazję oglądać spot reklamowy PO. Będący żywcem zerżnięty z kampanii Busha.

Na tym właśnie polega m. in. copywriting (pisanie reklam) – kopiowanie, modyfikowanie sprawdzonych rozwiązań! – idea ta jest promowana w głównej mierze przez CNEB.

Choćby słowa:

Śmiali się, gdy…

– nie są słowami Piotra Majewskiego, jak pewnie kilka osób sądzi. Read the rest of this entry »