utworzone przez precelik | mar 16, 2011 | Email Marketing
Uwielbiam to gdy najpierw pomagasz komuś zbierać listę mailingowa z ID partnerskim itd w ramach programu partnerskiego. A potem się okazuje, że jesteś frajerem 🙂 bo właściciel zapomniał o ID w mailu… (a jak pytasz o co chodzi to standard: bo przecież cookies się...
utworzone przez precelik | mar 15, 2011 | Email Marketing
Tak jak w temacie. Jeśli kiedykolwiek przed wysłaniem mailingu zastanawiałeś się, czy ludzie wypiszą się z Twojej listy to zdanie jest do Ciebie: „Lista jest po to, by się z niej wypisywali”. Masz do wyboru gromadzić listę mailingową i się chwalić (przed...
utworzone przez precelik | maj 14, 2009 | Email Marketing
Dziś mam mały dowód na to, ze lista mailingowa liście mailingowej nie równa. Posłałem ostatnio dwa praktycznie rzecz biorąc identyczne mailingi na cztery różne listy i coś takiego mi wyszło: Mailing pierwszy: Lista A: 10.44% CTR (kurs emailowy połączony z blogiem)...
utworzone przez precelik | kwi 3, 2009 | Email Marketing
Po zalogowaniu się na implebota na konto Gazetki Kreatywnej i uśmiech na twarzy mi się pojawił 🙂 bo to już 11 000 czytelników 🙂 Ostatnio jak się logowałem było poniżej 10 więc całkiem ładnie sie zbiera. Dziś przyjrzałem się bliżej źródłom subskrybentów, oczywiście na...
utworzone przez precelik | paź 22, 2008 | Email Marketing, Przykłady (case-studies)
Pewnie znajdzie się niejeden partner co jeszcze nigdy nie wysyłał mailingu. Jeśli należysz do nich zastanawiasz się pewnie czy warto się zainteresować własną listą mailingową, autoreponderem czy czymś takim (np. FUMP lub ImpleBot). Czy warto swój czas poświęcić na...