utworzone przez precelik | kwi 8, 2007 | Pisanie-copywriting, Przykłady (case-studies)
To drugie miejsce w CnebPoints natchnęło mnie do zastanowienia, co ja takiego robię w ramach tego programu partnerskiego. Zanim jednak coś napiszę, proponuję najpierw lekturę fragmentu o barierach wejścia z raportu „Budowanie grupy docelowej w internecie”,...
utworzone przez precelik | mar 21, 2007 | Inne
Istnieje bardzo prosty sposób na podniesienie wartości swojego serwisu. A polega on na umieszczeniu linków do Ciekawych związanych tematycznie 🙂 Dlaczego o tym piszę… ano dlatego, że właśnie na stronie głównej tego bloga podlinkowałem kilka innych blogów...
utworzone przez precelik | lut 17, 2007 | Inne, Pisanie-copywriting
Byłem raz z pewnym towarzystwem przy piwie. I tak od słowa do słowa, najstarszy człowiek jaki tam był zaczął jakąś historię opowiadać, opatrzając mniej więcej takim wstępem: Jak będziecie w moim wieku, to pewnie zauważycie, że na ludzi nie działają takie hasła jak...
utworzone przez precelik | lut 10, 2007 | Przykłady (case-studies)
No tak wykupiłem kiedyś abonament w CNEB. Co mi to dało? Przeczytałem kilka artykułów.. no zawsze jakaś wiedza i kawałek do przodu… – choć nie zawsze się zgadzam z tym co tam piszą. Czasem, aż zanadto treści tam zawarte próbują przekonać na własny tor...
utworzone przez precelik | sty 22, 2007 | Pisanie-copywriting
Przy okazji jednej z ostatnich kampani wyborczych, mieliśmy okazję oglądać spot reklamowy PO. Będący żywcem zerżnięty z kampanii Busha. Na tym właśnie polega m. in. copywriting (pisanie reklam) – kopiowanie, modyfikowanie sprawdzonych rozwiązań! – idea ta jest...