Posts Tagged mail

Marka Twoja, a ja frajer…

marzec 16th, 2011 Posted in Email Marketing | 6 komentarzy »

Uwielbiam to gdy najpierw pomagasz komuś zbierać listę mailingowa z ID partnerskim itd w ramach programu partnerskiego.

A potem się okazuje, że jesteś frajerem 🙂 bo właściciel zapomniał o ID w mailu… (a jak pytasz o co chodzi to standard: bo przecież cookies się będzie pamiętało).

To jest tak częste i nagminne, że z dniem dzisiejszym kończę z promowaniem takich pp. Zbyt dużo mi ‘ucieka’. Obserwuje tylko jak partnerzy pomagają się komuś zbudować ‘markę’, a potem radź se partner sam… Marka Twoja, a ja frajer. Jak ktoś chce mailing to tu mam cennik.

Jeszcze z biedą ujdą pp gdzie mam wieczną prowizje, czy też tak jak np. jest w mlm gdzie moi partnerzy sporo zyskują na tym, ze promuje marke, ale w innych programach partnerskich ja nic z tego nie mam 🙂 Przy niektórych stosunkowo groszowych prowizjach się to najzwyczajniej nie opłaca…

Tak zwyczajnie stwierdziłem, ze od dziś nie mam czasu na takie zabawy 🙂

Jak do mnie wysyłają oferty… :)

lipiec 17th, 2007 Posted in Inne, Pisanie-copywriting | one comment »

Wysłanie oferty w mailu od tak, jest przeważnie uznawane za spam… stąd ostatnio w komentarzu na blogu, ktoś mi takie pytanie zadał:

A czy można Ci podesłać informację o nowym PP?

Inni jednak nie mają problemów z obejściem tego 🙂 i wysyłają do mnie różne informacje… a co lepsza nie czuje by był to spam… jak?

Zwyczajnie prosto Read the rest of this entry »

A może tak targetować stopkę… :)

lipiec 11th, 2007 Posted in Przykłady (case-studies) | 2 komentarze »

Jest taki mały działający sposób na zarabianie pieniędzy przez internet (o którym wiele osób zapomina – dlatego warto przypomnieć) na programach partnerskich, ot i on:

1. Wybieramy interesującą nas książkę
np. http://dieta-fizjologiczna.zlotemysli.pl/

2. Dostawiamy do niej link partnerski, w moim przypadku:
http://dieta-fizjologiczna.zlotemysli.pl/biznesl.php

3. Skracamy na przykład na stronie www.skocz.pl
wyszło coś takiego:
http://skocz.pl/schudlem

4. Ustawiamy stopkę w mailach:

PS: zobacz dlaczego schudłem http://skocz.pl/schudlem

5. Żyjemy tak jak dawniej żyliśmy, dyskutując od czasu do czasu mailiowo z grubaskami (tymi którzy ie wiedzą rzecz jasna co to fitness). Choć nie koniecznie na temat ichniejszych brzuszków. W przypadku pań to inaczej zadziała nie koniecznie musi być gruba, wystarczy że uważa że jest za gruba.

6. dostajemy od czasu do czasu maila a w temacie:
Tomku, gratuluję – kolejna prowizja!

Osobiście stosowałem do dziś dnia jedną standardową stopkę do wszystkich maili reklamującą jednego ebooka (czasem ją tylko zmieniałem)… całkiem miło się sprawowała. Read the rest of this entry »

Pomogę Ci w promocji e-booka o zarządzaniu czasem

lt. 19th, 2007 Posted in Inne | one comment »

zarzadzanie czasemJakiś czas temu popełniłem krótki emailowy kurs zarządzania czasem, a kilka miesięcy później pojawił się w ZM, e-book pt. Zarządzanie sobą samym w czasie.

Dziś powiązałem oba fakty z trzecim, mianowicie tym, że prowadzę bloga, który ma Ci pomóc zarabiać na programach partnerskich. W związku z czym, postanowiłem Ci pomóc, udostępniając fragmenty kursu. Które będziesz mógł wykorzystać w promocji tego ebooka. Read the rest of this entry »

Dlaczego wróciłem do GPTR?

styczeń 17th, 2007 Posted in Przykłady (case-studies) | 8 komentarzy »

post scriptumJak zaczynałem działać w ZPP, wyczytałem gdzieś, że nie ma to jak mailing. Naturalną drogą było więc szukanie ofert mailingu. Znalazłem takie na Allegro, ale się ucieszyłem gdy się okazało, że mogę wysłać za 10 zł mailing do kilku tysięcy ludzi, wiedząc, że to nie jest SPAM, nie była to jakaś cudowna lista mailingowa, ale jasno było powiedziane co jest grane, dostają pieniądze za przeczytanie mojego maila – no po prostu wymarzona sytuacja (dodatkowo użytkownik miał wiele pozytywów). Read the rest of this entry »