utworzone przez precelik | kwi 27, 2009 | Email Marketing, Inne
Kurcze sobie dołek podkopujemy wymyślając coraz to nowe sposoby mailingów 😛 Przecież to już w zasadzie wszystko się robi, w temacie użycie imienia, odmiany, wymyśle hasła by wiadomość wyglądała całkiem na prywatną (mailingi z o2 w tym gurują)… To już nie tylko...
utworzone przez precelik | paź 22, 2008 | Email Marketing, Przykłady (case-studies)
Pewnie znajdzie się niejeden partner co jeszcze nigdy nie wysyłał mailingu. Jeśli należysz do nich zastanawiasz się pewnie czy warto się zainteresować własną listą mailingową, autoreponderem czy czymś takim (np. FUMP lub ImpleBot). Czy warto swój czas poświęcić na...
utworzone przez precelik | maj 4, 2008 | Pisanie-copywriting
Jest taka jedna reguła w manipulacji: Prawo limitu – raczej napewno spotkałeś się kiedyś z tekstem: “oferta ważna do…” itd, czy myślisz że rzeczywiście opłaca się komuś sprzedawać świetnie się sprzedający produkt tylko do któregoś tam dnia? No jasne że nie, bo...
utworzone przez precelik | lis 17, 2007 | Inne
Dziś mam taką małą uwagę, jeśli przypadkiem kupisz gdzieś domenę, i zachce Ci się posiadanie maila w tej domenie. Nie zakładaj konta o nazwie: admin@.. webmaster@… news@… newsrooom@… itd. A to z prostego względu, większość właścicieli domen właśnie...
utworzone przez precelik | lis 11, 2007 | Pisanie-copywriting
Jakiś czas temu przeczytałem o pewnej technice wysyłania maili z wcześniejszą datą. Próbowałem to zrobić, lecz coś mi serwer odrzucał takie maile… Trzeba by zapewne coś na serwerze ustawić. Komuś się jednak udało: Jak widać na załączonym obrazku, od wczoraj wisi...